15 Mart 2008 Cumartesi

Renk / Tema vb.

Herkesin eski renk uyumuna, fontlara küfretmesi sonucunda bir değişikliğe gitmeye karar verdim. Şimdi güzel oldu sayılır. Ezgi'ye yardımları için teşekkür ediyoruz. Turkuaz üstüne siyah seçeneğimiz de vardı ama onu ben pek beğenmedim. Şurası olmamış burası olmamış diyen var ise söylerse iyi olur. Şablonu da değiştirmeyi düşündüm ama resim falan koyup yorum yapacağımdan, şablonun sayfanın tümünü kaplaması gerekiyordu. O yüzden bu şablonu seçtim.

Bir de artık blog'da ağırlıklı olarak film eleştirisi ile albüm eleştirisi yazmaya çalışacağım. Dün Tıp bayramı olmasına rağmen bir Allah'ın kulu bayramımı kutlamadı. Yazıklar olsun... Bir de eğer sinema dergisi takip edenler varsa şurası olmamış yazıda burası olmamış derse bana çok yardımı dokunur. Ben okuyorum ama tek başıma göremeyeceğim bir çok şey var. Zaten adamlar gibi yazma ihtimalim de yok herifler yılda 400 film izliyorlar. Bir de öyle bir bağlantı kuruyorlar ki yok Shakespeare 'in bilmem kaçıncı oyununa gönderme var yok yunan mitinde yer alan şu efsaneye gönderme var gibi. O kadar birikimim olmadığından dolayı, ben izleyip elimden geldiğince bilgi vermeye çalışacağım.

4 yorum:

(Süper)Cem dedi ki...

Eskisinden çok daha iyi olmuş.. :)

Unknown dedi ki...

Geçmiş bayramın mübarek olsun :)
Ayrıca film ve albüm eleştirilerine talibiz!

Darkohl dedi ki...

okuyucunun muskulpesentligi bitmez yavru :]
o yuzden sen yazcaksin biz de yorum yapcaz ehu
fakat bence daha iyi.

justbasicfacts dedi ki...

kötü olmuş. eskisi de kötüydü, bu da kötü :)