10 Mart 2008 Pazartesi

Otobüs

Otobüs yolculuklarında insanın aklına o kadar çok fikir geliyor ki... Uyuyup kalktığında rüyayı unutmak gibi, yolculuk bittiğinde bu düşüncelerin bir çoğunu unutmak insanı sinir ediyor. Aydan ve Nadya var bir aklımda kalan, onu da yazacağım inşallah. Bir süre depresif modda niye Ankara'da okumuyorum lan diye dolaşmam pek güzel olmasa da hayatımı düzene sokacağım artık. Geçirdiğim güzel zaman için herkese teşekkürler. Ne demiş grup

"Grinin yolunda
Zorlukla bekliyordum
Bir kez daha seni görebilmek
Bir kez daha ellerini tutabilmek için

Fırtına sona erene kadar
Korudun beni
Son nasıl gözüktü?
Bu her şeyin sonu muydu ?

Yağmurun sesini duyduğumda
Korkmalı mıyım
Hayatım için ?

Beni neden bu gözle görüyorsun
Sana söyledim seni görmek için çok meşguldüm
Senden asla bir sır saklamam
Senden
Senden


Bitti mi şimdi ?
Ben iyiyim
Sağol güzel zamanın için

Şimdi gidiyorum
Sakın ağlama
Nasılsa döneceğim
En azından deneyeceğim

Görmüyor musun
Bencilce düşünmeye vakit yok

Dün geçti
Yarınsa kapıda
Dönemiyorum şu an geri
Kaçamayacağım

Seni seviyorum
Yemin ederim
Her zaman seveceğim"

Yorumlu çeviri oldu yine.

0 yorum: