10 Mart 2008 Pazartesi

2 Şubat 2006 /

Tabii şimdi buraya olayı kavrayamama mesajları yazmak lazım... İlk olarak theme değiştiriyorum olmuyor. Post yazıyorum çıkmıyor nasıl iş lan bu ? diyorum. Neyse bakalım Pink Floyd resmi yükledim durduk yerde bakalım onu göstertebilcez mi? Ulan post yazamıyorum diyorum resim göstermeye çalışıyorum. Bir tuhaflık var ama her neyse

'Pink


Ahanda koydu :D

Blog'ada koyduğunu gördüm. Eski yazı niye gözükmedi anlamadım. İlk yazdığında olaydan yıldırmak için kurulmuş bir komplo galiba. Ama yılmayacağım ben aynen şöyle yazmıştım.

"Sabahın köründe kalktım. Annemin eve geleceğini öğrendim sinirlendim, üzüldüm. Yapacak bir şey yok derken burayı oluşturalım dedik. Neyse hayırlısı bakalım. Yazarız herhalde bir şeyler

Yani; 2 Şubat 2006'da saat 9'da kurmuş bulunmaktayım burayı"

Edit 2 : Kullandığım themeda aktive olmuş sonunda... Hayırlı olsun efendim

0 yorum: