10 Mart 2008 Pazartesi

Taşınma İle İlgili Açıklama

Eski blog'u -vidar.blogsome.com- buraya taşıdım. Artık yazı yazarsam buraya koyacağım.
Eski blog'da yer alan tüm yazıları da buraya eklemem rağmen, siteye girenlerin yorumlarını buraya taşı(ya)madım. Dolayısıyla eski yazılara yine (vidar.blogsome.com) adresinden ulaşabilirsiniz.
Hayırlı olsun dedim kendi kendime.

Ayrıca blog'un ilk yazısı aslında şurada yer alıyor.

http://bos-ev.blogspot.com/2008/03/uygunluunu-kontrol-et.html

Sayaçtır, zarttır zurttur boş kaldıkça eklerim artık.

4 yorum:

jörmungand dedi ki...

Hayırlısı olsun. Yorumları copy paste yapıp koyuversene kendin yorupm yapıyormuşçasına, nickleri bırakarak. Ben öyle yaptımdı.

Muhsi dedi ki...

Teşekkür ettim. Yapılabilir aslında dediğin, bir ara uğraşayım. Hafta sonu için teşekkürler bir kez daha

Darkohl dedi ki...

diger blogun arayuzu daha icaciciydi sanki ya da oyle hissettim. yazilarin koyu olusu da biraz garip geldi.
hani sordun ya ondan :] rekler de pek farketmiyor sanirim..
iy boyle iyi

(Süper)Cem dedi ki...

görünüm kocaman kocaman bi garip geldi ama içeriğe kitlenmeye çalışıcaz yine :)
hayırlı ola..