24 Ekim 2011 Pazartesi

Van İçin Rock Geyiği

Nerede yazsam bilemedim. Burayı kimse okumuyor buraya yazacağım. İki üç tane rezil Türk grubunun depremden fayda sağlaması kadar acınası bir durum yoktur gözümde. Aklı sıra deprem için konser verdirtip kendilerini tanıttıracaklar basına. Bana direkt öyle geldi. Milletin acılarından dahi para kazanılan bir devirde yaşıyoruz ne yapalım. Van için Rock'mış siz orada kendi cd'nizi de satmaya çalışırsınız.

Hepsini geçtim. Orada edilecek yardım kadar paranız yok mu? Toplayın kendi aranızda parayı gönderin madem. Millet ölmüş siz eğleneceksiniz. Tuhaf değil mi? Yolla paranı sonra konserini düzenlersin. Ayıp lan. Hayır herkes de iyi bir şey yapıyor sanıyor. Tuhaf

1 yorum:

chtrtm dedi ki...

Biraz niyet okuma gibi olmuş, ama niyetleri tanınmak bile olsa bırak boyle tanınsınlar. Yardım paraları yerini bulduktan sonra gerisi boş.