17 Ekim 2011 Pazartesi

aksamlar aksamlar silinsin sabahlar

aslinda yoruldum ben. uyandim erkenden. gittim elazigspor macina arkadasla 3 tane gol atti elazig. sonra hali saha macina gittim 13 5 yendik. sonra eve geldim bursaspor 2 1 yenildi. sonra ben dusundum allah allah. amma futbol dolu bir gun geciriyorum. bir de fifa mi oynasam? ama oynamadim counter strike oynadim. yillardir ara ara oynuyor ama hala beceremiyorum. hem yetenek hem azim olmayinca bir isin basarilmasi zor oluyor. simdi de yataktayim sabah yatakatim. uyuyacaagim ve uyandigimda her sey guzel olacak. ahaha guldum ben buna. sabah uyandiginda bir seyin guzel olma ihtimali yok ki uyaniyorsun sonucta. aslinda dusundum basin falan agridi da yattiysan vve uyandiginda gectiyse olabilir. diger turlu olmaz. sabah kalkmissin yani ne guzel olabilir ki? uyanmissin uyanmak kotu bir kere. ama surekli uyusak da uykunun tadini bilemeyiz. bilir miyiz ki? hayatta bilemeyiz bence. hayatta olmaz diyen yalak insanlari da hic sevmiyorum. sevilecek insan bir iki zaten bir iki az oldu bes on yaptim ben onu. sevilecek film yirmi otuz mesela. sevilecek cok sey var dunyada. ee uyuyayim daha ruyamda bilemedim kafiyeli bir sey yazmak istedim bulamadim.

0 yorum: