16 Ekim 2011 Pazar

Mesela Sabah oluyor

Mesela sabah oluyor. Her sabah oluyor. Her günün sabahı var. Küçükken bir şarkı vardı. Bu sabahların bir anlamı olmalı. Sevgiliden ayrılma durumu yok birileri gelsin diye de beklemiyorum ama yine de bir anlamı yok sabahların. Sabahladım mesela yine. Yarın sabahlayamayacağım pazar zira. Doğrusu sabahlarım ben. Niye yazıyorum ki? Bilmiyorum can sıkıntısı. Çok uğraştım didindim bir baltaya sap oldum gün sonunda diyebilmek için.
Mesela bir film izledim.
-Nasıldı Muhsin bey?
+Böyle delilikli, baleli bir filmdi.
-Beğenmediniz yani?
+Yok beğenmedim
-Neden?
+Bir oyunculuk güzeldi o kadar.
-Bozdu diyorsunuz Darren Aronofsky?
+Bozdu bence
-Ama millet çok seviyor. Siz The Wrestler'ı da sevmemiştiniz marjinal misiniz nesiniz?
+Kırıldım, gidiyorum.

Mesela Diablo 3 çıkacak ama oynayasım da yok. Oysa ki masaüstüm resmim ama bilmiyorum. Böyle bir sıkıntı var içimde. Herkeste de olur o sıkıntı. Okuyan kişi varsa tabii senin de var değil mi o sıkıntı içinde. Her neyse rastgele bir şeyler yazacağım bundan sonra desem kaç bininci deyişim olur.

Oyunlar var, filmler var, müzikler var, kitaplar var. Tek yapabildiğimizse var olanı almak. Var etmek güzel olurdu aslında. Yeteneğiniz yoksa çok normal zira çok az bir kısmın yeteneği var. Peki ben niye o kısımda değilim? Kader işte Allah'ın işi. Eee ayıp oldu bence. Hmm bilemedim.

Bitsin en iyisi bu yazı. Ben de sabah uyuyayım. Akşam kalkayım. Maça gideyim izleyeyim, sonra maç yapayım. Maç yapmak için para vereyim ondan önce. Sonra eve geleyim. Film izleyeyim. Sonra bakınayım bakınayım bakınayım. Mouse imleciyle simgeleri tutup sağa sola bırakayım. Oyun oynayayım. Amma boş adamım diyeyim. Yarın da hastaneye gitmem lazım diyeyim. Kalkayım sabahın yine anlamı olmasın. Güleyim eğleneyim geçeyim gideyim.

0 yorum: