17 Ekim 2011 Pazartesi

Uyandım da ne için?

Kafam çok kaşındı bir kez daha banyoya girmek için uyandım. Sonra çıktım uyuyamadım. Windows 7 diyor ki "This copy of Windows is not genuine" umursamıyorum. Genuine dediğin nedir ki azizim? Şöyle şarkı yapıyor mesela gevur

"You will never be alone
As long as I am alive
You will never be alone
I'll stand the test of time

And I will forever stand so strong for you
I'm yours as long as I am alive..."

Bu ne lan diyorum ben de? Baştan sona pek fena sözler. Yok hep senin için varmışım da zartmış zurtmuş. Şarkı sözü yazacak olsam şöyle olurdu. Şöyle olurdu dedim bir bok yazamadım ama uğraştım hakikaten. Şarkı sözü yazamazmışım demek ki ama basit olacak şarkı sözü dediğin. Zaten şarkı da söz olmamalı Mozart söz yazmış mı şarkılarına yazmamış Kenan Doğulu yazmış ama ne yazmış Kenan Doğulu bilemedim ama Serdar Ortaç binlerce dansöz var demiş. Neyse yaz yağmuru gider gelir yüreğimeden(uydurdum sanki) daha iyidir.

Mozart demişken insan dediğin şunu dinlediğinde gözleri dolan varlıktır.

0 yorum: