4 Ekim 2011 Salı

Sorun sende değilse kimde?

Sorun sende değil bende cümlesini o kadar çok duyduk ki televizyonlardan gerçek hayatta duymaz olduk. Artık ilişkiler biterken kimse sorun sende değil bende demiyor. Hatta ilişkiler biterken sorun bile aranmıyor. Genelde sorun da olmuyor hani. Öyle bitiyor. Bunu fark ettim ben şu sıralar. Birilerinde sorun olmalı oysa ki değil mi?

Keşke bir şeyler yazabilsem yine çok kötü olsun her zamanki gibi ama en azından zaman geçsin. Zaman geçsin gitsin Elazığ'da. Acaba bir X noktası belirleyeceksin hayatına ve o ana döneceksin deseler kaç yıl geri dönerdim ki? Her 24 yaşıma geldiğinde yeniden bir X noktası seçebilsem o zaman doğru olanı yapabilir miydim ki? Galiba şu an sorsalar ne zamana dönmek istersin diye lise biri seçerdim. Daha önceden hata yapmadığımdan değil o kadar eskiyi hatırlayamadığımdan.

0 yorum: