15 Ocak 2011 Cumartesi

İnsani ilişkiler

Tuhaf ilişkiler tabii bunlar mesela zerre değer vermediğim insanlar var hatta şöyle etrafıma bakıyorum değer verdiğim insan 3-5 tane. Ancakbu değersiz insan sürüsüyle yaşamak zorundasın neden çünkü öyle sabah hastaneye falan gitmek zorundasın başka şansın yok. İstediğim kadar kasayım yine bir 3-5 saat insanların yüzünü görmek zorundayım. Her zaman bulduğumda koşa koşa eve gitmemi tuhaf karşılayıp niye süreki kayboluyorsun diyorlar? Ben de hastaneyi sevmiyorum. Evet hastanede durmayı sevmiyorum ama mekanı anlamlaştıran insanlarmış. Bir çok kişiyi görmemek, muhabbet etmemek için koşa koşa evime geliyorum aslında. Bir arkadaş dediydi ki "Şehir insanı boğunca ya derbeder oluyorsun ya inek" Keşke inek olsaydım da bir an önce şuradan kurtulsaydım; kurtulsaydımdan kastım sadece değişikliğe ihtiyacım var. Bir yerde 4 seneden fazla durmayı sevmiyorum.

Ukalalık olacak ama 4 senenin sonunda insanlar onlara ihtiyacım olmadığını hatta kendilerinin benim nezdimde hiç bir önemleri olmadığını kavrayıp beni sevmemeye başlıyorlar. Oysa ki ben sevgiye muhtaç ufacık radyasyon emen bir kaktüsüm. Benimle konuşmanız, sulamanız ayrıca güneşi sevdiğimden ötürü pencerenin kenarına koymanız gerekiyor. Oysa siz benim sizi sevmediğimi anlayınca beni sevmeyi bırakıyorsunuz. Ayıp ediyorsunuz, sizi radyasyondan koruduğumu unutuyorsunuz.

0 yorum: