11 Ocak 2010 Pazartesi

Hitman Codename 47


10 haftalık Genel Cerrahi stajının sınavı bu cuma günü olacağından mütevellit ne yapayım da çalışmayayım sorusunun cevabını Hitman'de buldum. 85 ile 90 yılları arasında doğduysanız bu oyunu hatırlamama ve oynamama olasılığınız çok düşük. Ortaokuldan lise 2'ye kadar sürekli oyun oynayan ben sonra ne oldu bilmiyorum kendimce triplere girip "Oyun oynamak çok zaman kaybı ben büyük adam olacağım" gibisinden cümleler kurarak kendime yazık ettim.

Oysa ki gün içinde o kadar çok boş vaktim oluyordu ki masaüstünde mouse ile kareler çizip boş boş bakacağıma keşke oyun oynasaymışım.

Oyunu 2 günde Hard(en zor seviyesi) seviyesinde bitirdim. Tam çözüme bakarak oynadığımı da itiraf edeyim. Oynanabilirlik süresi 8-10 saat falan ama tam çözüme bakmazsanız sağda solda boş boş dolaşarak bu süreyi 15 saate kadar çıkarabilirsiniz. Bana unutamadığın oyunları söyle deseler içinde mutlaka Hitman'i sayardım. Şimdi oynayıp bitirince gözlerim doldu, nostalji yaptım. Küçüktük be o zamanlar Easy'de bile bitirememiştim şu oyunu dedim. Şimdi alnım açık sırtım pek oyunu bitirmenin gururunu yaşıyorum. Mükemmel bir oyun olmamasına rağmen(yapay zeka günümüz oyunlarına göre sürünüyor) en sevdiğim ve benim için anlamı büyük olan bir oyun. Herkese öneririm. Küçük olsaydık takıldığın yer olursa bana sor ben o oyunu çoktan bitirdim derdim ama youtube'a oyunu baştan sona videoya çekip koymuşlar.

Sınava 4 gün var ve şimdi de No one Lives Forever yüklüyorum. Vakti zamanında bilgisayarım çalıştırmamıştı. Doğrusu şimdi de ana karta bütünleşik ekran kartım yandığından ötürü çalıştırmayabilir ama kısmet diyorum.(Nasıl oldu bilmiyorum ama bios ekranından arttırılabilen paylaşık ekran kartı arttırılamıyor ve 8 mb'da kalıyor.)

http://en.wikipedia.org/wiki/Hitman_Codename_47
http://tr.wikipedia.org/wiki/Hitman:_Codename_47

0 yorum: