22 Ocak 2018 Pazartesi

Bilincimi akıtayım biraz buralara

Bilinç akışıymış öğrendim bugün öğrenince dedim ki zaten ben de hep öyle yazıyorum ama nokta var ben de buraya nokta da koymayayım nokta koymadan da pek zor yazmak doğrusu yazacağım bir şey de yok sinirliyim çok kendime hayata bu hale nasıl düştüğüme dair bir sinir o kadar güçlü bir hoşnutsuzluk duygusu ki bu bir şeyleri kırasım geliyor mesela kafamı ama götüm yemiyor genel olarak hiç bir şeye götüm yemiyor sürekli bir şeyler alma ekseninde geçiyor hayatım bir de kafamı güzel etmeye çabalamakla hobim yok vaktimi sevinçli geçirmeme yarayacak bir şey yok ne yaparsam yapayım motivasyonum hemen bitiyor başımı alıp bir dağda yaşamak istiyorum çoğu zaman ama dağ sıcak olacak yemek yapmakla uğraşmayacağım ve internet de olacak çabalamaktan bıktım çabaladığım şeylerin hiç birinin sonuç vermemesinden bıktım zihnim kalbim sanki unufak olmuş ne bir şey hissediyorum ne de bir şey düşünebiliyorum böyle bir noktaya gelmek hoş değil geçmişe dönmek istiyorum herkes gibi lise yıllarına tek derdimin kadın olduğu o kendimi beğenmiş her şeyi başarabilirim dediğim kafaya her geçen yıl bir öncekinden bunaltıcı her geçen yıl bir öncekinden daha mutsuz ne okuyabiliyor ne izleyebiliyor ne çıkarım yapabiliyorum herkes memnun olmalısın halinden diyor ama memnun olamıyorum keşke recep ivedik'e ben de gülebilsem diyorum keşke bu hayata sıkışıp kalmasaydım keşke ölümsüz olsaydım ya da hemen ölseydim diye düşünüyorum hayatın bana yaptığı torpiller yetmiyor hep daha fazlasını istiyorum iyi biri olmaya çalışıyorum ama içten içe her şeyi yok etmek istediğimi elimde olsa dünyayı kara deliğin içine atacağımı biliyorum adım sanım ünvanım tanınmışlığım yok sıradanlık ama herkes gibi olamadan sıradan olmak midemi bulandırıyor hemen hemen herkesten nefret ediyorum herkes herkesten nefret ediyor çünkü rol yapmaktan sıkıldım deliler gibi hepinizin amına koyayım diye bağırmak istiyorum yapabileceğim bir şeyler var ama yapamıyorum gücüm yok bir gaz ile yaptığım hiç bir şey istediğim sonucu vermedi hayal kurmak istemiyorum bir anda ölmek çok mutlu ederdi herhalde beni ama sadece edilgen olmam lazım bu ölüm olayında her geçen yıl her şey daha boka sarıyor bir de saatlerce ağlayasım dağa taşa bağırasım var

0 yorum: