28 Ağustos 2012 Salı

sahilde yürümek güzeldir herkes çok tehlikeli olduğunu söylese de

şöyle oldu bende

bir evre hiç birinizi umursamıyorum dedim ama umursuyordum mesela sokakta dinlediğim müziği mükemmel güzellikte bir kızın duymasını aaa ben de x'i çok seviyorum diyerek yanıma gelmesini bekledim.

daha sonraki evre böyle bir şeyi beklemeyi bıraktım hala hiç kimseyi umursamıyorum diyordum fakat mp3 player'in sesini kıstım zira yakınımda yüksek sesle müzik dinleyen ergenleri gösterişcilikle suçluyordum oysa ki 3 sene önce onlardan biriydim bir anda lamb of god tişörtü giyen adamlarla taşak geçebilecek yükseklikte görmeye başlamıştım kendimi.

şimdiki evrede ise birilerini umursayıp umursamadığımı düşünmüyorum yüksek sesle yürürken dani california dinleyip dans edince mutlu oluyorum.

ilginç bir büyüme çizgisi değil mi? öyle değil zira bir sürü insan böyledir. ah yok mu şu me

0 yorum: