4 Ağustos 2012 Cumartesi

lan ne fark ettim

bir hiç için fazla ukalayım. bir de kendimi iyi hissedince rahatsız oluyorum o daha tuhaf. bir anda planlar yapmaya başlıyorum oysa ki hepsi filmlerden, kitaplardan çaldığım şeyler oysa düşündüğüm sırada çok orjinal geliyorlar bana ama öyle değil. en azından hayal kurmayı bıraktım. zira hayal ettiğin şeyin olmasını bekliyor insan olmadıkça da morali bozuluyor. hayaller olmadıkça da bir hiç oluyorsun. mesela şimdiye kadar hayalini kurduğum hiç bir şeyi yapamadım. hakikaten yapamadım yalnız. ama yine de yaşamak zorundayız çünkü en önüne geçilmesi zor reflekstir hayatta kalma refleksi.

sonra düşünüyorum hakkımda iyi bir şey diyecek kimse var mıdır beni tanıyan diye bilmiyorum galiba yoktur. belki bir iki kişi vardır. haksızlar diyememek kötü yine olsa yine yapardım diyememek daha kötü. oysa ki gezmek eğlenmek güzel şeyler onu öğreniyorum yavaş yavaş.



bunun da sözleri güzel hatta grup bile güzel

0 yorum: