23 Mayıs 2020 Cumartesi

Bir kitap bir film

Türkçe bilmeden eş anlamlılar sözlüğüne bakıp afili bir kitap yazmak istiyorum. Kamera nasıl tutulur bilmeden Altın bir şeyler kazanmak... Çok iyi bildiğimi sanarken bir şeyler öğrenmeye çalışıyordum hiç bir şey bilmediğimi fark edince öğrenmeyi de bıraktım. Şimdi salınıp gidiyorum, kilometre dolduruyorum. Büyük hırslardan geriye küçükleri de kalmadı. Oysa ki hırsı olmalı biraz insanın o bağlıyor biraz da hayata. Bir şeyleri başarma, bir şeyleri kanıtlama çabası tutuyor insanı hayatta. Bir çoğumuz sadece hayatta kalabildiğimizi kanıtlıyoruz o da kolay bir şey değil hakkımızı yemeyeyim tabii ama milyarlarca insan başarıyor sonuçta.

Ne boktan bir insan olduğunu bilmek de kötü insanın kendini tanıması aklından neler geçtiğini bilmesi bu ben değilim dediklerim aslında hep ben. Çok azı iyi gerisi öldürülmeli ama Fight Club değil sonuçta burası. Siliniyorum hep beraber siliniyoruz bu da dünyanın yararına yine de gübre olmaktansa kül olmayı tercih ederdim.

0 yorum: