23 Haziran 2014 Pazartesi

yokkalmamış

Uykum var çok hem de ama uyumuyorum ısrarla telefonun ekranına bakıyorum. Bir şeyler düşünmek bir şeyler hissetmek istiyorum ama olmuyor öylece boş boş duruyorum. İşe gideceğim oysa ki 3 saat sonra araba sürerken uykum gelecek keşke işe gitmesem keşke küçük olsam diyeceğim. Babam beni kaldırsa kahvaltımı zorla yapsam sonra okula gitsek öğle araları futbol oynasam babam elini sırtıma soksa yine terlemişsin diye tatlıca kızsa ben utansam o ufak sınıfa girsem bu sefer o kadar depresif olmasam, üzgün olmasam biraz daha cesaretli olsam en azından ne istediğimi bilsem peşinden koşsam koşup da yorulmasam düşersem ağlamasam. Bir sefer olsa en azından istediğim işi yapardım geç değil mi dediniz hayır çok geç. Yaşım genç biliyorum ama yine de çok geç belki o zaman bile geçti. 

0 yorum: