13 Ağustos 2013 Salı

Baraka



Film izlemeye devam ediyorum haydi bakalım. Dün maç vardı ondan izleyemedim bugün de yukarıda Trailer'ini verdiğim mükemmel şeyi izledim. Kendisine film ya da belgesel diyemiyorum bana göre kendisi bir şey ve ekran karşısında izlediğim en iyi şeylerden birisi kendisi. İnsan, doğa, kocaman bir anlamsızlık, ne kadar ufak olduğumuz daha nice şey hani buraya yazdığım 3-4 tane sıfat bile "şey"'e hakaret gibi geliyor. Zira gerçekten benim için bir başyapıt olmuş. Diyalogsuz olmasına rağmen 1 buçuk saat boyunca bırakın ne zaman bitecek demeyi ulan inşallah bitmez deyip durdum kendi kendime. Kurgu mükemmel, çekimler mükemmel, görüntü yönetmenliği mükemmel gerçekten inanılmaz bir film. Artık bu kadar övmeye izlersiniz diye düşünüyorum. Yalnız izleyeceğiniz zaman kaliteli versiyonunu yükleyip izleyin ben projeksiyondan izledim ve eğer divx ve küçük ekrandan izleseydim aynı tadı alamayacağımı düşünüyorum. Ha fabrikadaki civciv ha şehirdeki insan hepimiz pıtır pıtır.

0 yorum: