15 Eylül 2012 Cumartesi

Film falan izliyorum öyleyse yazayım

Midnight in Paris izledim çok güzeldi hatta bir süredir Hollywood yapımı diyebileceğimiz bu kadar güzel bir film izlememiştim her ne kadar Fransızları ve Paris'e karşı öyle büyük bir sevgi beslemesem de filmin anlatış tarzı o masalsılık çok çok güzel olmuş. Böyle kalbimizin tın tın tellerine dokundu vallahi mutlu etti bizi.


Carlos diye bir de belgelselli biyografili dizi var. Belgesel değil tabii onu ben uydurdum. Her neyse Çakal Carlos'un hayatını anlatıyor falan. Bu da izlenebilir heyecanlı falan vurdulu kırdılı gaza falan geliyorsun. Bir de en azından dönem olaylarını az da olsa öğreniyorsun eğer gaza gelip googlelarsanız bayağı bir bilgi de bulabilirsiniz. Carlos biraz göt gibin piç gibin gösterilmiş tabii filmde kapitalist düzenin bir oyunu mudur yoksa harbiden göt gibin piç gibin bir adam mıdır ayrıntılı araştırmadım mesela ben. 

0 yorum: