13 Temmuz 2012 Cuma

light of day day of darkness

Light of day, day of darkness dinlerdik lisedeyken çok
Şimdi yine açtım yine dinliyorum. Şöyle bir sorunu var şarkının bazı bölümleri çok fazla güzel bazı bölümleri o kadar güzel değil bazı bölümleri ise kötü. Sözlerde ise hikaye tarzı bir şey anlattığından kötü cümleler daha belirgin, daha dikkat çekici oluyor.Mesela önce şöyle diyor

"The daylight erased the shadow of me "

Ne kadar güzel ve sade bir gerçek değil mi? Daha sonra ise

"Soldier, walk with me
Throught the valley of eternity..."

ki bu sözlerin devamı daha da cıvıtıyor. Bilemedim hala seviyorum fakat daha iyi olabilirmiş galiba. Ya da bilemedim metaforlardan falan pek hoşlanmıyorum şimdi sözleri baştan sona okuduğumda bu ne lan çok ergen diyorum. "I am the voice behind the silen scream"ler falan. Neyse sonuç olarak yine bilemedim. Niye yazdım ki ben bunu? Göndereyim bari.

0 yorum: