7 Mayıs 2008 Çarşamba

özeniyorum -cümleye senin gibi küçük harfle başlamaya

aslında dememeliyim bunu
yazmamalıyım bu şiiri
sana ne kadar ihtiyacım olduğunu
ne kadar özlediğimi söylememeliyim
anlatmamalıyım sensiz geçen günlerimi

bir kılıf bulmalıyım
beni içten içe yok eden özleme
aslında sevmemiştim diyebilmeliyim
itiraf etmeliyim sensiz diye başlayıp benliğimi ayaklar altına aldığım cümlelerimin yalan olduğunu
ve o şarkıyı dinlediğimde sen aklıma geldiğinden dolayı değil de öylesine ağlayabilmeliyim
ama bunları sadece sen yapabilirsin
çünkü ben seni hiç tanıyamasamda sen benim en saklı sırlarımı bile ifşa ettin

bana geri dönmen değil istediğim sadece ismini hatırlamak, senin bana yaptığın gibi...

1 yorum:

7.oda dedi ki...

en güzeli küçük harfler.. cümlenin başında da içinde de sonunda da..
büyük harfler ne çok yer kaplıyor insan hayatında.. üstleik de pek çoğu gereksizce.. okurken küçük mü büyük mü okuduğumuzu asla bilemeyiz ama yazarken güzeldir küçüklerin dönüşümü..